Pravila koja važe za sve medije
U Izbornom zakonu se naglašava da će mediji pravično, profesionalno i stručno pratiti izborne aktivnosti uz dosljedno poštivanje novinarskog kodeksa, te općeprihvaćenih demokratskih principa i pravila, posebno osnovnog principa slobode izražavanja.
Od dana kada se raspišu izbori pa do dana početka izborne kampanje zabranjeno je vođenje plaćene izborne kampanje u svim medijima. Dozvoljeno je samo plaćeno oglašavanje u kojem se oglašava održavanje internih skupova stranačkih organa i statutarnih organa. Praktično, ovo znači da se u četiri mjeseca nakon raspisivanja izbora mogu plaćati samo oglasi s pozivima članstvu stranaka na interne sastanke. Svaki drugi vid plaćenih oglasa kandidata i kandidatkinja te stranaka smatrat će se kršenjem Izbornog zakona.
S obzirom na to da se anketama o popularnosti kandidata i kandidatkinja može manipulirati voljom birača, Izborni zakon propisuje i posebna pravila za objavljivanje rezultata ispitivanja javnog mnijenja.
Prilikom objavljivanja istraživanja javnog mnijenja svi mediji moraju jasno i nedvosmisleno o tome izvijestiti javnost navodeći naziv institucije ili ime osobe koja je naručila i platila istraživanje, sjedište institucije koja je provela istraživanje, ispitni uzorak i mogućnost odstupanja u ishodu istraživanja i period u kojem je provedeno istraživanje.
U periodu od 48 sati prije otvaranja birališta zabranjeno je objavljivanje bilo kakvih rezultata istraživanja javnosti ili anketa o političkim strankama ili kandidatima i kandidatkinjama u svim elektronskim, štampanim i online medijima.
Dan prije izbora, odnosno 24 sata prije otvaranja birališta, pa do njihovog zatvaranja u 19 sati na dan izbora u BiH traje izborna šutnja. To podrazumijeva zabranu bilo kakvog izvještavanja o bilo kakvim aktivnostima političkih subjekata i kandidata i kandidatkinja u svim medijima u BiH.